Efektivní způsob hubnutí

Máte-li v plánu začít hubnout, nezapomeňte na to, že k tomu není nutná pouze změna jídelníčku, ale rovněž začít i vhodně sportovat, třeba začít běhat.

Efektivní způsob hubnutí

Zhubnout během pár týdnů můžete maximálně a několik málo kilogramů, tedy pokud nezačnete s radikální dietou nebudete jíst jen bílé pečivo nebo podobné nesmysly. Nečekejte ale, že to dlouho vydržíte. Daleko lepší je hubnout pomalu, ale s dlouhodobou perspektivou. Důvodů, proč začít s ubíráním na váze je mnoho. Někdo se chce líbit na pláži, jiný by rád zase oblékl kalhoty, které si koupil před deseti lety. nejlepší motivací jsou ale zdravotní benefity, které získáte v případě, že se dostanete na správnou váhu. Mezi ně patří například snížené pocení, nezadýchávání se ani při jednoduchých činnostech či snížení rizika vzniku různých chronických onemocnění. To opravdu není málo.

Zelenina

Ne každý, kdo si myslí, že má normální váhu, ji skutečně má. Samotné vážení ale v tomto případě nestačí. Ideální je navštívit lékaře a nechat se důkladně prohlédnout. V domácích podmínkách vám pak bude muset stačit kalkulačka BMI, se kterou si snadno spočítáte, jestli váží přiměřeně, málo nebo už přespříliš. Vyjde-li vám třetí možnost, je to dobrý signál k nastartování hubnoucího procesu.

Nejlepším způsobem, jak zhubnout, je pochopitelně změna jídelníčku. V případě, že se celé dny živíte hlavně nezdravými pokrmy, kterou jsou příliš sladké, slané nebo tučné, není ani divu, že máte nadváhu. Tyto pokrmy musíte zcela vyloučit ze svého jídelníčku, jinak nikdy nedosáhnete váhy, kterou jste si vysnili. Rovněž je vhodné zařadit na svůj jídelní stůl mnohem více zeleniny než doposud. Neznamená to, že se automaticky musíte živit pouze vitamíny. Klidně si dopřejte třeba i luštěniny, případně maso. To by mělo být ale co možná netučné. Ideální je jíst drůbež a zapomínat byste neměli ani na ryby. Ty nemusí být vyloženě mořské, ale ty jsou zdravější.

Žena a zelenina

V případě, že vhodné stravovací návyky navíc doplníte i vhodným cvičením, měli byste hubnout sice pomaleji než při extrémních dietách. Zároveň byste se ale díky tomu mohli vyhnout obávanému jo-jo efektu, který je běžný právě u extrémních diet.